برگزاری اولین یادواره دانش آموزی شهدای صالح شهر
تاريخ : 6 / 12 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اولین یادواره دانش آموزی شهدای صالح شهر فردا ساعت 10 صبح در محل دبیرستان حضرت آسیه برگزار خواهد شد .

زهرا فرهمند مدیریت دبیرستان آسیه در گفتگویی با ما گفت : با برگزاری این چنین مراسماتی میتوان دانش‌آموزان را به الگو گرفتن از شهدا که مظهر خوبی‌ها و پاکی‌ها هستند دعوت کرد و افزود: هر چه داریم از شهداست و تکریم و تجلیل شهدا باید مورد توجه و تاکید همه مسئولان قرار گیرد.

مدیر دبیرستان حضرت آسیه (س) صالح شهر در ادامه افزود : این مراسم با همکاری سرکار خانم شفیعی مدیریت محترم مدرسه پروین اعتصامی و دبیر پرورشی این مدرسه خانم عذرا بهداروند ، راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخه 92/12/07 در محل این دبیرستان برگزار خواهد گردید .

وی در ادامه اظهار داشت : سخنران این مراسم حاج آقا امیری معاونت پرورشی اداره محترم آموزش و پرورش شهرستان با مداحی برادر محمد آسیابانی می باشد که در این یادواره برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی تدارک دیده شده است .

گفتنی است صالح شهر از توابع شهرستان گتوند دارای 27 شهید جبهه های حق علیه باطل می باشد.



نظرات شما عزیزان:

گمنام
ساعت2:38---9 اسفند 1392
سلام،اول اینکه بگم این اسم رابیادشهدای گمنام گذاشتم.یادواره سطحش بسیاربالابود.مخوصاقسمتی که همسرشهیدنوری،سرگذشت شهیدراخواندوبویژه سرودزیبای دانش آموزان مدرسه اعتصامی.

ستاره
ساعت16:02---8 اسفند 1392
چرا از آقا علیپور بابت زحمات زیادی که تو این یادواره کشیدن از طرف مسولین آموزشگاه نامی برده نمیشود

همشهری
ساعت19:08---7 اسفند 1392
آقا تسلیم

بانوي صالح شهر
ساعت17:52---7 اسفند 1392
"شهادت مزد خوبان است".............

701292
ساعت15:28---7 اسفند 1392

حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله)فرمود:شهید یعنی؛
خوشا به حال بنده ای گمنام که خدا او را بشناسد و مردم او را نشناسند.این ها چراغ های هدایت و چشمه های دانش هستند که هر فتنه تاریک از برکت آن ها برطرف می شود.باتشکر ازمدیریت محترم مدرسه اعتصامی وهمکاران محترمشان که این یادواره روبرگذارکردن.



محمد زاده صفری
ساعت14:50---7 اسفند 1392
اتفاقا" من هفتم خوزستان بودم و تا نهم اینجام خوشحال می شدم اگه حتی یه تعارف کوچک می کردن نه بخاطر نشان دادن خودم نه ،بخاطر زنده کردن خاطرات نوجوانانی که لحظات شیرین زندگیشون رو برای حفظ و حراست از این مرز و بوم فدا کردن . انشاا... در برنامه های بعدی .

دوست
ساعت13:34---7 اسفند 1392
درجواب همشهری باید عرض شود باید این از این عزیزان دعوت بشه بلاخره اینها یادگاران 8سال دفاع مقدس وهمرزمان این شهیدان بودن متاسفانه از همه شهرها وروستاها از این عزیزان دعوت میشه ولی از شهر ما خبری نیست

701292
ساعت8:32---7 اسفند 1392
سلام اقای زاده صفری
متاسفانه به دلایلی که خیلی از اونایی که ادعا میکنن نشدکه هیچ کسی رودعوت کنن ببخشد. ولی حرفم با ...م...د...ا...واقعا این رفتادرست نیست وشهرو زیرسوال نبرید بخاطر چشموهمچشمی خودتون بزارید کسی ک توانایی داره وانگیزه لازم روکارکنه............چ فایده


همشهری
ساعت21:34---6 اسفند 1392
سلام-آقای زادصفری بنظرتون اگه دعوتشون میکردن می اومدن؟؟؟؟؟؟

محمد زاده صفری
ساعت12:10---6 اسفند 1392
کاشکی از همرزمان دانش آموزان شهید صالح شهر نیز دعوت می شد . خود من خاطرات فراوانی از شهید حسین احمدی که در دوره دبیرستان بودند دارم و حاضر بودم در برنامه شرکت کنم . افرادی مثل موسی انصاری ، رستم علیپور ، محمد امیری ، کریم تنسخ ، کریم عبدالهی ، عبدارضا زنگنه ، مظفر دادور ، موسی احمدی ، عبدالحسین تنسخ ، کریم انصاری ، علی افزونی و ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: