پخش سریال «سرزمین کهن» متوقف شد
تاريخ : 29 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پخش سریال تاریخی «سرزمین کهن» تا زمان انجام تحقیقات و تحقق دستورات قبلی «عزت‌الله ضرغامی» رئیس رسانه ملی متوقف شده است.

«سیدتقی سهرابی» مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما گفت: هفته جاری هیاتی از سوی رئیس رسانه ملی برای بررسی و بازخورد پخش سریال «سرزمین کهن» به برخی استان‌های کشور سفر خواهد کرد. وی افزود: این گروه ماموریت دارد از طریق گفت وگوی مستقیم با معترضان؛ منتقدین و همچنین ائمه جمعه، نخبگان و مسئولان استان های یاد شده گزارش جامعی به رئیس سازمان ارائه دهد.

سهرابی تصریح کرد: ادامه پخش این سریال منوط به نتیجه تحقیقات و تحقق کامل دستورات قبلی رئیس محترم سازمان خواهد بود. سریال سرزمین کهن ساعت ۲۲:۳۰ روزهای پنجشنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شد و تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است که چند دیالوگ نامناسب و تحریک‌کننده آن در قسمت‌های پخش شده باعث اعتراضات شدید اقوام لر و بختیاری شد.

گفتنی اینکه طی چند روز اخیر تجمعات و راه‌پیمایی‌هایی در برخی شهرهای استان‌های خوزستان، چهارمحال، اصفهان و لرستان برگزار شد که طبق اخبار دریافتی متاسفانه بعداز ظهر شنبه در شهر دزفول به برخی از تاسیسات و مراکز عمومی از جمله یک پمپ بنزین خساراتی وارد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: