امام جمعه شهرستان گتوند : راهپیمایی ملت یک پیام داخلی و یک پیام خارجی داشت

امام جمعه ی گتوند از نیروی انتظامی به خاطر دستگیری سارقین طلافروشی تشکر کرد .

علوی اصل-امام جمعه-گتوند

امام جمعه ی شهرستان گتوند در خطبه های نماز جمعه ی این هفته ی گتوند پس ا ز تشکر از مردم به خاطر حضور گسترده و پرشور و شعور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت : این راهپیمایی 2 پیام به همراه داشت یک پیام برای خارج از کشور و دیگری برای داخل کشور بود .

حسین علوی اصل در ادامه گفت : پیام مردم برای خارج از کشور به کشور های غربی مخصوصا آمریکا و صهیونیست بود که بعد از توافق نامه ی ژنو چه یاوه گویی ها که نکرده بودند .

وی با اشاره به این پیام توضیح داد :ملت پاسخ دندان شکن و کوبنده ای به گزینه های روی میز دشمنان دادند و وفاداری ، ایثار ، ایستادگی ، همدلی و گوش به فرمان بودن و تبعیت از مقام معظم رهبری را به عنوان گزینه های روی میز ایران مطرح کردند و با این گزینه ها زبان درازی دشمان را قطع کردند .

علوی اصل تصریح کرد  پیام دوم ملت به مسئولین داخل کشور بود که به آنها گفتند برای احقاق حق ملت و پیشرفت عادلانه ی کشور تا زمانی که پشتوانه ی به این محکمی و بزرگی دارند از هیچ قدرتی نترسند و خاطر جمع و محکم به پیش بروند .

وی در پایان از نیروی انتظامی شهرستان به خاطر دستگیری سارقین سرقت طلافروشی اخیر تشکر کرد و از مردم خواست تا نکات امنیتی را بیشتر جدی بگیرند و در رعایت این نکات تلاش بیشتری بکنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: