برنامه های دهه فجر سپاه ناحیه گتوند تشریح شد
تاريخ : 14 / 11 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سپاه ناحیه ی گتوند برای دهه ی فجر بیش از 60 برنامه آماده کرده است .

Kangari7465

سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند با تبریک فرارسیدن سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: رسالت و ماموریت سپاه پاسداران دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و این رسالت مهم بنا به رویکرد دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر کرد.
کنگری بیان داشت: در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز سپاه و بسیج در عمل به همه دنیا نشان داده که در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و همچنین ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان به رهبری ولی‌امر مسلمین جهان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی در تشریح برنامه‌های دهه فجر در گتوند گفت : در طول دهه مبارک فجر بیش از 60 برنامه مختلف توسط ستاد ناحیه ی گتوند ، حوزه و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار می‌شود که شامل نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام به میهن اسلامی ، برگزاری همایش های مختلف فرهنگی ، بصیرتی و سیاسی است.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند در ادامه گفت: اعزام سخنران به مدارس، برپایی مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی، برگزاری نشست‌های مختلف در حوزه و پایگاه‌های مقاومت، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه از جمله دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان است.

وی افزود : 22 بهمن بیت الغزل دهه فجر و تبلور حضور امت اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن است و در این روز کارکنان نیروهای مسلح به همراه خانواده هایشان در این حماسه بزرگ و ماندگار حضور می یابند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: