انجام کارهای فرهنگی و زیربنایی در شهرها از وظایف شوراهاست
تاريخ : 18 / 10 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند گفت: انجام کارهای فرهنگی و زیربنایی در شهرها از وظایف شورا ها است.

MohammadPoor-5436

 هوشنگ محمدپور در جلسه مشترک با اعضا شوراهای اسلامی شهرها و بخشها و شهرستان با اشاره به مشکلات مردم و نوع خدمات ارائه شده به آنها از طریق دستگاههای متولیو لزوم بررسی نیازها و و مشکلات شهرهااظهار داشت: شوراهای اسلامی باید با انجام کار کارشناسی و اخذ مشورتهای فنیدر زمینه های مختلف ، منابع موجود را با استفاده از ظرفیتهای قانونی و ساز و کارهای علمی توسعه بخشند تا امکان پیشرفت همه جانبه و عمران شهری فراهم گردد.

 وی در این جلسه که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شدافزود: اعضای شوراهای اسلامی شهرهاباید با تعامل و همفکری با یکدیگر برای تسهیل زندگی مردم و پیگیری و برطرف کردن معضلات شهر ، حفظ اصالت اسلامی و ملی در ساخت و سازها و اولویت دادن به نیازهای فوری و ضروری مردم و اهتمام به کارهای زیربنایی تلاش کنند.

 محمدپور ادامه داد: شوراها باید نسبت به ایجاد انگیزه و مثبت نگهداشتن روحیه مردم در صحنه و ایجاد فضای مصالحت آمیز اقدام کنند ضمن اینکه تغییر خورده فرهنگ های منفی در بین مردم در جهت رسیدن به نقطه اتحاد اجتماعی نیز باید مد نظر باشد.

 گفتنی است درادامه این جلسه تنی چند از اعضای شوراهایاسلامی به نمایندگی از مردم به ارائه نقطه نظراتو دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت10:13---19 دی 1392
از ایشون انتظار بیشتری میرفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: