نماینده مجلس:غرب در برابر حق مسلم ملت ایران کوتاه آمد
تاريخ : 4 / 9 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول -ایرنا- نماینده مردم گتوند وشوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت:پس از سالها کشمکش، غرب در نهایت در برابر حق مسلم ملت ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه آمد.

حجت الاسلام سید ˈ محمد سادات ابراهیمیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:بالاخره شعار ملت ایران برای دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای نتیجه داد و یک پیروزی بزرگ را برای کشورمان رقم زد.
وی دلایل مختلفی را برای کرنش غرب و نظام سلطه حاکم بر جهان در پذیرفتن این توافقنامه موثر دانست و گفت:پایداری، استقامت و انسجام ملی کشورمان چاره ای جز پذیرفتن توافقنامه برای کشورهای قدرتمند دنیا باقی نگذاشت.
سادات ابراهیمی اظهار داشت:تحریم های چندساله اخیر نیز هیچ تأثیری بر ایستادگی ملت ایران نداشت و نتوانست فاصله ای بین نظام جمهوری اسلامی ومردم ایجاد کند.
نماینده مردم گتوند وشوشتر در مجلس شورای اسلامی رهنمودها و اختیاراتی مقام معظم رهبری به تیم مذاکره را در پذیرفتن این توافقنامه موثر دانست و گفت:رویه هوشمندانه و همراه با اعتدال دولت جدید نیز در این موفقیت تأثیر گذار بود.
وی افزود:دولت جدید با شعار تدبیر و امید و با یک ادبیات دیپلماسی قوی وارد عرصه شد و با منطق و استدلال خواسته ملت را با عنوان اعتدال بدون هیچ هزینه ای به گوش جهانیان رساند که نتیجه داد و کشورها را متقاعد کرد.
سادات ابراهیمی با اشاره به ابراز نگرانی رژیم صهیونیستی از این توافقنامه گفت:زمانی که دشمنان ایران ناراضی اند ما باید در اوج خوشحالی باشیم زیرا آنها از پیشرفت کشورمان در عرصه های بین الملل در هراسند.
نماینده مردم شوشتر وگتوند با اشاره به دستاوردهای این توافق گفت:این توافق موجب اتحاد و انسجام بیش از پیش ملی می شود و روحیه امیدواری را در بین مردم بیشتر می کند.
وی افزود:این توافق دانشمندان هسته ای را دلگرم می کند زیرا از حمایت های بین المللی نیز بهره مند می شوند و دانشمندان کشورمان در دیگر عرصه های علمی نیز پیشرفت خواهند کرد.
سادات ابراهیمی اظهار داشت:این توافقات چانه زنی کشورمان در عرصه بین الملل و منطقه را افزایش خواهد داد و مشکلات اقتصادی ایجاد شده را رفع خواهد کرد. ک/3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: