دیدار فرمانده سپاه ناحیه گتوند با خانواده 3 شهید شهر صالح شهر
تاريخ : 4 / 9 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شب گذشته به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه ناحیه گتوند جناب سرهنگ کنگری به اتفاق فرمانده محترم حوزه یکم امام حسین (ع) ، اعضای محترم شورای اسلامی صالح شهر و تعدادی از رزمندگان و بسیجیان با حضور در منزل 3 خانواده شهید (شهیدان یعقوب دادور ، مندنی دادور و روح ا... پورعلیداد)از نزدیک با آنها دیدار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت: هفته بسیج و دیدار با خانواده معظم شهدا از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از نزدیک دیدار با این بزرگواران حاوی برکات بی‌نظیری است.

سرهنگ کنگری افزود: دیدار با خانوداه شهدا افتخاری برای ماست و زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث استمرار آرمان‌های شهدا، امام و انقلاب اسلامی است.

ایشان خاطر نشان کردند که: تکریم خانواده معظم شهدا یک کار مهم و بزرگ فرهنگی است.

ایشان در ادامه سخنان خود افزود صبر، بردباری و استقامت خانواده معظم شهدا موجب پیروزی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس است. افتخار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا به برکت خون پاک شهدا است.

سرهنگ کنگری در بخشی از سخنان خود به بیان کار بزرگ و استقامت ملت قهرمان ایران در پی به رسمیت شناختن انرژی هسته ای پرداخت و تحقق این امربزرگ را به حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مردم ایران تبریک عرض نمودند .

در پایان این دیدار امین دادور عضو شورای اسلامی صالح شهر ضمن تبریک و خوش آمدگویی به فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند و همراهان ایشان ، بخشی از وصیت نامه شهیدان دادور را قرائت فرمودند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: