نوزاد دو سر دزفولی درگذشت
تاريخ : 28 / 8 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مهر:مسوول روابط عمومی بیمارستان دزفول روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این نوزاد که ششم آبان متولد شد در بخش مراقبت های ویژه نوزادان این بیمارستان بستری بود.

فرهاد سخاوتˈ افزود: در این مدت یک تیم پزشکی در حال مراقبت از این نوزاد بودند ولی نوزاد به دلیل مشکلات جسمی فراوان فوت کرد.

نوزاد دو سر ایرانی درگذشت + عکسوی زنده نگه داشتن سیزده روزه این نوزاد ناقص الخلقه را یک پدیده نادر در علم پزشکی در جهان خواند و گفت: چنین نوزادانی معمولا چند ساعت پس از تولد می میرند اما این نوزاد دختر مدت زمان زیادی زنده ماند که در نوع خود بی نظیر است.

وی گفت: انتظار می رفت تیم پژوهشی از تهران و حتی خارج از کشور از این نوزاد برای مطالعه و پژوهش استفاده کنند ولی اینگونه نشد.

ˈفریدون جعفریانفرˈ مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز تاریخ فوت این نوزاد ناقص الخلقه را نوزدهم آبان عنوان کرد و گفت: تاخیر در اعلام خبر فوت این نوزاد ناشی از کم اهمیت دانستن این موضوع و عدم اطلاع به موقع خبر مرگ در بیمارستان است.

یک زن ۳۰ ساله در دزفول در روز ششم آبان و در سومین بارداری خود، نوزاد ناقص الخلقه ای با دوسر، یک قلب، دوریه، دوستون فقرات و یک لگن به دنیا آورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: