مسعود خلیلی : تعداد کتاب های موجود در کتابخانه های گتوند به 80 هزار جلد رسید

دزفول -ایرنا- رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند گفت:80 هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی این شهرستان موجود است.

به نقل ازایرنا ˈ مسعود خلیلی ˈ روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان گتوند افزود:توسعه کتابخانه ها در گتوند رشد چشمگیری داشته به گونه ای که تعداد کتابخانه ها در این شهرستان به 17 باب رسیده است.
وی تعداد کتابهای این کتابخانه ها را 80 هزار جلد کتاب دانست و پیش بینی کرد تا پایان امسال این رقم به 120 هزار جلد برسد.
رییس اداره کتابخانه های عمومی گتوند در این دیدار ضمن تقدیر از حمایتهای امام جمعه این شهرستان از کتابخانه های عمومی افزود: با وجود اقدامات انجام شده نیازمند مشارکت ، همکاری و همفکری مردم هستیم.
حجت الاسلام ˈ سید حسین علوی اصل ˈ امام جمعه گتوند نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته کتاب و تقدیر از فعالیتهای انجام شده گفت: در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن باید تلاش شود تا فرهنگ مطالعه بیش از پیش در بین مردم بخصوص جوانان نهادینه شود.
وی افزود: خدمت در حوزه کتاب و کتابداری دارای ارزش والایی است و همه کتابداران اجر و پاداش ویژه دارند.
وی اظهار داشت:باید تلاش شود کتابهای با کیفیت و مفید در کتابخانه ها ارائه شود تا مخاطبان با مطالعه این کتابها به سوی رشد و ترقی سوق یابند.
در این دیدار پرسنل کتابخانه های عمومی گتوند به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون کتاب و کتابداری و مشکلات کتابخانه ها پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: