تاريخ : 19 / 8 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده شوشتر و گتوند، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی در صبحگاه مشترک فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شوشتر اظهار داشتند: امنیت در شمار نعمت‌هاى بزرگى است که انسان تا از آن نعمت‌ محروم نباشد قدر آن را نمی‌داند، در سایه وجود امنیت است که کشور پیشرفت می‌کند.

ایشان افزودند: عرصه خدمات نیروی انتظامی بسیار گسترده است، خادمان مردم در این عرصه در برابر هجوم دشمن جان خود را برای امنیت ملت فدا می‌کنند و ما وظیفه داریم قدردان این ایثار باشیم.

نماینده مردم در مجلس نهم عدم اطلاع رسانی به مردم نسبت به زمینه‌های وقوع جرم در سطح جامعه را یکی از مهم‌ترین عوامل رخداد یک جرم دانستند و افزودند: با رعایت نکات ایمنی از سوی تمام گروه‌ها و اقشار جامعه به راحتی می‌توان جرائم و تخلفات را کاهش داد و این موضوع با آموزش و فرهنگ‌سازی دقیق و مشارکت همه و توجه به هشدارهای مراکز انتظامی قابل دسترسی است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی ابراز امیدواری کردند: نیروی انتظامی با افزایش ارتباطات مردمی نسبت به تکریم ارباب رجوع توجه بیشتری کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس در پایان تاکید کردند: تا از طریق فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مسائل و مشکلات موجود پاسگاه ها و مراکز انتظامی در منطقه و کمبود تجهیزات، پیگیری های لازم را انجام دهند.

همچنین در این مراسم فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شوشتر ضمن گزارش عملکرد ناجا در شوشتر به مسائل و مشکلات موجود  در شهرستان اشاره کردند.

خاطر نشان می شود: در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی، فرماندار شوشتر، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شوشتر و پرسنل ناجا نیزحضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: