نگاه تزئینی به ورزش بسیار زیان‌بار است
تاريخ : 14 / 8 / 1392برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه تزئینی در دولت قبل به بخش ورزش باعث وارد شدن خسارت‌های زیادی به این بخش شد و باید این نگاه در دولت جدید برطرف شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: گماشتن افراد کم‌تجربه به وزارت ورزش و جوانان باعث شد تا نگاه تزئینی در این بخش زیان‌های زیادی در بر داشته باشد، زیرا کمی تجربه باعث مدیریت آزمون و خطا می‌شود و تنها زیان در این زمینه به بخش ورزش وارد می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی ورزش کشور گفت: باید برای سامان‌دهی بخش ورزش نگاه مدیریتی و ورزشی به این بخش وارد شود و باید از افراد باتجربه و پرتلاش استفاده کرد تا بتوان به آینده ورزش کشور امیدوار بود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جلوگیری از انتخاب افراد کم‌توان، کم‌تجربه در بخش ورزش و نگاه سیاسی به این بخش باعث می‌شود تا روز به روز ورزش کشور به افول نزدیک شود و باید این شرایط در بخش ورزش اصلاح شود.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال فردی توانمند در این زمینه است، تاکید کرد: دولت در این باره بسیار همراه است، ولی باید توجه داشت در این بخش نیازمند نیروی متخصص و ورزشی هستیم و نیازی به گماشتن قهرمانی به این سمت نداریم.

وی تاکید کرد: باید بکوشیم تا دید تخصصی را به ورزش تقویت کنیم و در این زمینه مجلس تلاش دارد تا فردی متخصص و آشنا به ورزش را در این سمت جای دهد تا به آینده روشن ورزش امید پیدا شود.

این مسئول اذعان داشت: سامان‌دهی به شرایط ورزش، تقویت روحیه نشاط در جامعه و رشد ورزشی کشور در جایگاه‌های بین‌المللی از جمله اهداف وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: