آغاز به کار 4 پروژه عمرانی شهر گتوند
تاريخ : 8 / 8 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
شهردار گتوند خبر داد
آغاز به کار 4 پروژه عمرانی شهر گتوند

شهردار گتوند از آغاز به کار چهار پروژه عمرانی این شهرداری خبر داد و گفت: این چهار پروژه بر اساس اولویت‌های موجود شهر گتوند تعریف شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، محسن‌ شکری‌زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای اجرای این چهار پروژه بیش از یک میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: این پروژه‌ها قرار است از اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‌ها تامین اعتبار شوند و در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها 100 درصد اجرایی شوند.

وی با اشاره به این پروژه‌های تعریف شده افزود: این پروژه‌های تعریف شده شامل ساحل‌سازی شهرستان گتوند، ساخت پارک ساحلی حدفاصل پل قیصر تا سد تنظیمی گتوند، بهسازی خیابان خلیج فارس و بهسازی و آسفالت خیابان‌های سطح شهر گتوند است.

شکری‌زاده با اشاره به اینکه ساحل‌سازی این شهرستان در فاز دوم اجرایی می‌شود، گفت: فاز نخست این ساحل‌سازی در سال گذشته اجرایی شده که برای آن نیز 300 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به شرایط تخصیص اعتبارات در سال گذشته مالی گفت: امیدواریم تا اعتبارات در سال‌جاری تخصیص خوبی داشته باشند تا بتوان پروژه‌های بیشتری را برای مردم شهر گتوند اجرایی کنیم.

این مقام مسئول گفت: در تلاش هستیم تا مشارکت مردمی را در اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر کنیم و در این باره برنامه‌ریزی زیادی به کار بسته‌ایم.

شکری‌زاده افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سطح شهرستان گتوند بسیار ضعیف است و در راستای فعالیت در این بخش برنامه‌ریزی کرده‌ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: