ایران از موضع ضعف در ژنو حاضر نمی‌شود/ غرب گذشته را جبران کند
تاريخ : 23 / 7 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر در مجلس:
ایران از موضع ضعف در ژنو حاضر نمی‌شود/ غرب گذشته را جبران کند

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در مذاکرات ژنو حاضر نیست از موضع ضعف حضور پیدا کند و به این دلیل این مذاکرات بسیار سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: مذاکرات ژنو برای ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با دست‌پر از نظر پیشنهاد و نظر تخصصی حضور خواهیم داشت و به این دلیل می‌کوشیم تا این مذاکرات به نتیجه برسد.

وی تاکید کرد: حاضر نیستیم در مذاکرات از موضع ضعف حاضر شویم و به این دلیل در سطح وزیر امور خارجه در این مذاکرات حضور می‌یابیم و مذاکرات را نیز جدی گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اظهار‌نظرهای انجام شده از سوی برخی مقامات آمریکایی در روزهای گذشته گفت: در روزهای گذشته برخی مسئولان آمریکایی اظهارنظرهایی کرده‌اند که غیرمسئولانه بوده و کمکی به رفع مشکلات نمی‌کند و این صحبت‌ها در چنین شرایطی اصلا به صلاح غرب نیست.

*غرب باید گذشته خود را جبران کند

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه غرب باید گذشته خود را جبران کند، افزود: نباید با اظهار نظرهای متناقض فرصت مذاکره را با ایران از دست داد و این فرصت باید مغتنم شمرده شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دست پر ایران در مذاکرات ژنو می‌تواند خیلی از مسائل را برطرف کند و طرف مقابل نباید با وعده‌های تکراری و پیشنهادهای غیراصولی وقت مذاکره را بگیرد.

وی گفت: بی‌شک ظریف فردی توانمند، متعهد و لایق برای مذاکرات هسته‌ای است و در این زمینه از همه توان خود استفاده می‌کند و رهبری معظم انقلاب نیز در این مسئله از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: