تاريخ : 27 / 6 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام علوی بر تاسیس وساخت حوزه علمیه در شهرستان گتوند تاكید كردند و گفتند رشد وترقی هر جامعه ای به رشد وتقویت فرهنگ اسلامی آن جامعه است.

امام جمعه گتوند

به گزارش سلام گتوند حجت الاسلام علوی اصل خود و نمازگزاران را به  رعایت تقوای الهی دعوت نمودند

ایشان با اشاره به عقب نشینی ها وشكست برنامه های وتوطئه ها ونقشه های جنگ طلبانه امریكا ورژیم صهیونیستی بر علیه جبهه مقاومت اسلامی و كشور سوریه بیان كردند كه  این همان وعده الهی است كه در قرآن كریم خداوند فرمودند:

 چنانچه امت اسلام از عناصر ایمان و صبر و مقاومت و تقوای الهی برخوردار باشند قطعا نقشه های دشمنان سست و ضعیف شده و هیچ گونه ضرر و زیانی بر مسلمانان وارد نخواهندكرد .

در ادامه حجت الاسلام علوی به ارائه گزارش مختصری از گردهمائی ائمه جمعه محترم سراسر كشور  در هفته گذشته كه به مدت سه روز طول كشید به شرح زیر پرداختند:

1. با حضور در مرقد مطهر بنیانگزار كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیعت مجدد خود را با آرمانها و اهداف والای امام راحل (ره) و شهدای عزیز اعلام نمودند.

2. با دیدار با  مقام معظم رهبری بیعت مجدد و اعلام وفاداری  و سربازی خود را نسبت به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) و با بكار گیری رهنمودهای حكیمانه و مدبرانه و راهگشای  معظم له .

3. در روزهای بعد با حضور رئسای سه قوه مجریه و مقننه و قضائیه و وزیر كشور تعامل و همكاری وهماهنگی لازم بین نهاد نماز جمعه و دولت اسلامی تاكید شد.

4. دیدار با ریاست محترم سیما جناب آقای ضرغامی که به سوالات وابهامات ائمه جمعه كشور پاسخ دادند .

5 . وزیر كشور تاكید كردند كه كارشناسی اقتصادی در اولویت شرایط گزینش استانداران وفرمانداران خواهد بود.

ایشان در پایان بر تاسیس وساخت حوزه علمیه در شهرستان گتوند تاكید كردند و گفتند رشد وترقی هر جامعه ای به رشد وتقویت فرهنگ اسلامی آن جامعه است واز آنجا كه حوزه های علمیه یكی از اركان اصلی نظام اسلامی  در تقویت فرهنگ باورها ورفتارها ی انسانی واسلامی هستند باید از همه امكانات دولتی ومردم استفاده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: