یک سالگی وبلاگ شاهد صالح شهر
تاريخ : 18 / 6 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

در ابتدا عرض سلام و ادب و احترام ویژه دارم خدمت همشهریان محترم صالح شهر امیدوارم همیشه سالم و تندرست و در راستای بالا بردن سطح علم و فرهنگ مانند قبل قدمهای استوارتری را بردارند .

با توجه به اینکه مردم عزیز صالح شهردید مثبتی نسبت به اینترنت و فضای مجازی دارند استفاده از آن در طول روز را نیز یک امر حیاتی جهت پیشبرد اهداف علمی ، آموزشی ، اجتماعی و فرهنگی خود میدانند .

ما هم در این زمینه و علم به اینکه اینترنت میتواند فضای مناسبی جهت انتشار خبرهای صالح شهر باشد و جهت آگاهی بیشترهمشهریان محترم از کم و کیف و اتفاقات صالح شهر ، شهریور سال 1391 اقدام به راه اندازی وبلاگی با نام شاهد صالح شهرگردیده شد تا بتوانیم بدون هیچگونه جانب داری و سمت و سویی خبرهای صالح شهر و شهرستان را منتشر ، تا مخاطبین ما اخبار را دنبال نموده و از انتقادات و پشنهادات آنها ، هم ما و هم مسئولین محترم صالح شهر بهره کافی را ببریم .

ضمناً قابل ذکر است که این نشریه اینترنتی بصورت گاهنامه شاهد و هرچند ماه یک بار منتشر تا کسانی که دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند بتوانند مطالب را بصورت مکتوب نیز مطالعه نمایند .

در آخر و بار دیگر تشکر مینمایم از تمام کسانی که ما را در امر انتشار این اخبار یاری رساندند . (( و من ا... التوفیق .. مجتبی رحیمی نیا مدیریت وبلاگ شاهد صالح شهر ))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: