پنجمین بزرگداشت قیصر امین‌پور در گتوند برگزار می‌شود
تاريخ : 2 / 8 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

پنجمین بزرگداشت قیصر امین‌پور در گتوند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، هوشنگ محمدپور پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم اظهار داشت: امسال مراسم باشکوهی با حضور مسئولان کشوری و استانی با حضور شاعرانی از سراسر کشور در شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: زنده یاد امین‌پور فقط متعلق به شهرستان گتوند و استان خوزستان نیست بلکه به تمام کشور و انقلاب تعلق دارد ضمن اینکه وی شاعری متعهد و برجسته و شناخته شده بود که با اشعار خود در زمینه انقلاب و دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای به نسل جوان ارائه کرده است؛ اکنون وظیفه ماست تا با بزرگداشت این شاعر فقید سعی کنیم نسل جدید را با مفاهیم شعر قیصر آشنا کنیم.

سرپرست فرمانداری گتوند همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت درگذشت قیصر امین پور ادامه داد: در پنجمین سالگرد درگذشت این شاعر نامی باید مراسمی در خور شان او برگزار شود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند باید در زمان باقیمانده تا سالگرد این شاعر بزرگوار اقدامات لازم را انجام دهد.
محمدپور همچنین با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی در این خصوص گفت: تمام ادارات باید در برگزاری باشکوه مراسم پنجمین سالگرد زنده یاد امین‌پور همکاری لازم را داشته باشند، ضمن اینکه اطلاع‌رسانی لازم نیز باید از طریق هماهنگی با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما انجام شود.

در این جلسه ستاد برگزاری پنجمین سالگرد این شاعر بلند آوازه متشکل از روسای ادارات فرهنگی تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قیصر امین‌پور شامگاه دوشنبه هفت آبان ماه سال 1386 در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت و همه ساله سالگرد وی با حضور یکی از مسئولان ملی در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: