مشكلات مالي گریبانگیر ورزش گتوند شده است
تاريخ : 28 / 5 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سرمربي دوميداني گتوند: مشكلات مالي انگيزه اي برايمان نگذاشته است

به گزارش گتوندنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری علي اكبر برزگر  گفت: متاسفانه مشكلات عديده مالي انگيزه اي براي ادامه كار برايمان نگذاشته است.

سرمربي تيم دووميداني گتوند با اشاره به كسب مقامهاي متعدد توسط دووميداني كاران گتوندي در يكسال گذشته اظهار داشت: در يكسال گذشته و با تلاش بسيار زيادي كه اعضاي تيم دووميداني گتوند از خود نشان دادند مقامهاي متعددي كسب شده كه جاي تقدير و تشكر از تمام ورزشكاران اين رشته را دارد.

برزگر به مقام هاي كسب شده اشاره نمود و ادامه داد: تيم دووميداني استان خوزستان متشكل از 10 نفر ورزشكار كه در مسابقات دووميداني انتخابي مدارس ابتدايي كشور در اهواز شركت كرده بودند كه از اين بين حسين سياحي در ماده 100 متر و 400 متر مقام اول را كسب و سهميه مسابقات قهرماني مدارس ابتدايي كشور كه اوايل شهريور ماه در نيشابور برگزار مي شود را بدست آورد ضمن اينكه ديگر ورزشكاران نيز مقامهاي اول و دوم و سوم را در ديگر ماده ها كسب نمودند.

 وي تصريح نمود : تيم دووميداني گتوند همچنين در خرداد ماه سال جاري در مسابقات نونهالان استان كه به ميزباني گتوند برگزار شد با كسب62 امتياز مقام اول تيمي را كسب كرد همچنين با هنرنمايي چهار نفر از  دووميداني كاران گتوندي تيم دووميداني خوزستان در مسابقات قهرماني نونهالان منطقه پنج كشور كه در شيراز برگزار شدتيم خوزستان در مجموع مقام سوم تيمي را كسب نمود.

 اين مربي فعال كه از سوي هيئت دووميداني استان خوزستان به عنوان مربي برتر استان  نيز معرفي شده است به برخي مشكلات اين رشته نيز اشاره نمود و ضمن تقدير از هيئت دووميداني استان خوزستان گفت: نداشتن امكانات ورزشي ويژه اين رشته و مشكلات شديد مالي باعث شده تا اين رشته در شهرستان گتوند آنچنان كه بايد مورد استقبال قرار نگيرد و دوميداني در گتوند نيازمند حمايت مالي و معنوي است.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: