مسکن مهر در گتوند به مسکن بی مهری تبدیل شد
تاريخ : 26 / 5 / 1392برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جوابهایی که دیگر قانع کننده نیستند : «قرار است جلسه بگیریم» ،«به پیمانکار مهلت داده ایم»، «خودتان بروید نواقص را برطرف کنید»

بی شک یکی از خدمات ارزنده دولت قبل طرح مسکن مهر بود که توانست ظرف مدت کوتاهی آرزوی خانه دار شدن عده زیادی از مردم در روستاها  و شهرها وکلانشهر ها را برآورده کند که جای تشکر وقدردانی دارد .

 به گزارش گتوندنیوز به نقل از سلام گتوند، عمر دولت دهم هم به پایان رسید و اکثر شهرها و استانها از نعمت مسکن مهر برخورداد شدنداما در شهرستان گتوندمردم نتوانستند از شیرینی خانه های تکمیل شده این طرح استفاده کنند چرا که ساخت این واحد ها متوقف شد و واحد های نیمه کاره تحویل مردم شد.

 بعد از گذشت چند ماه از تحویل واحد های نیمه کاره عده ای انگشت شمار از مردم  موفق شدند که واحد ها ی خود را برای ساکن شدن آماده کنند.

 بنیاد مسکن هم هنوز نتوانسته پیمانکار را برای رفع نواقص بر سر پروژه حاضر کند و برای پاسخ به مراجعه کنندگان جوابی جز اینکه: «قرار است جلسه بگیریم» ،«به پیمانکار مهلت داده ایم»، «خودتان بروید نواقص را برطرف کنید»و......ندارند.

 خوب است مسئولین بنیاد مسکن گتوند کمی به فکر باشند.و این واحد ها را به سرانجام خود برسانند وحداقل برای شروع خیابان مناسبی احداث کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: