تاريخ : 9 / 5 / 1392برچسب:, | 21 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جماعت صالح شهر گفت: قدس یکی از مسائل اساسی و مهم در جهان اسلام به شمار می‌رود.

حاج آقا طلاوری امروز در گفت‌وگو با شاهد در صالح شهر  با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: آخرین شب پرفیض و برکت قدر را پیش‌رو داریم و باید با تمام وجود از معنویات و فضائل این شب بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت روز قدس تصریح کرد: مردم ایران اسلامی امسال نیز چون هر ساله با حضور گسترده در روز قدس با آرما‌ن‌های انقلاب و امام تجدید پیمان خواهند کرد.

امام جماعت صالح شهراضافه کرد: از مهمترین دستاوردهای روز قدس، مخالفت همگانی امت اسلامی با رژیم غاصب تبدیل این روز به اهرم فشار بر رژیم غاصب است و همین امر است که هر ساله مسلمانان را به راهپیمایی‌هایی منسجم می‌کشاند.

و همچنین بنا بر فرمایش ائمه (ع) هر کس صدا و ندای مظلومیت مسلمانی را بشنود و به داد او نرسد ، مسلمان نیست .

وی ادامه داد: بسیاری از کشورها سال‌هاست که با آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت کرده‌ و به آرمان‌های فلسطین خیانت کرده‌اند و امید است در روز قدس فریادهای مسلمانان، گوشه‌ای از دل سیاه و مرده آنها را بیدار کند.

حاج آقا طلاوری با اشاره به اینکه قدس یکی از مسائل اساسی و مهم در جهان اسلام به شمار می‌رود، عنوان کرد: مردم در روز قدس با حضور گسترده خود خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند و می‌گویند طاقت تماشای این همه ظلم را ندارند.

ایشان افزودند: مردم شهیدپرور و ولایتمدار صالح شهرنیز هم‌پا و هم‌صدای سایر شهرهای کشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اتحاد و برادری خود را نشان داده و حمایت خود را از برادرهای دینی و مسلمان خود اعلام می‌دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: