یوسفی: سادات ابراهیمی بجای مسائل منطقه وقت خود را صرف امور سیاسی می نماید.

با بالارفتن دمای هوا در استان خوزستان و مناطق بالادستی سد گتوند علیا، رسیدگی به اعتراض مردم این منطقه به سرگردانی و بلا تکلیفی خود وارد مرحله تازه ای شد.

به گزارش سلام گتوند به نقل از ایبنانیوز، روستاییان و عشایر بختیاری مخزن سد گتوند علیا که مجبور به ترک خانه های خود شده و هفته گذشته تجمع اعتراض آمیزی در مقابل فرمانداری لالی داشتند، با وعده ی مساعد فرماندار لالی به استانداری خوزستان در اهواز فراخوانده شدند.

در جلسه مورخ 92/3/24 آوارگان سد گتوند با مسئولان اداره کل بازرسی استانداری خوزستان، بار دیگر موضوع عدم تمکین مسئولین شرکت آب و نیرو در قبال تعهدات خود در مناطق پیرامون ساختگاه سدهای استان مورد بررسی قرار گرفت.

توژی مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان پس از استماع گزارش فرماندار شهرستان لالی و نمایندگان روستاهای منطقه، ضمن ابراز تاسف از وضعیت پیش آمده و طولانی شدن روند رسیدگی به آوارگان سدسازی در خوزستان گفت: بازرسی استانداری گزارش مبسوطی از احوال مردم منطقه تهیه و تقدیم استاندار خوزستان کرده است.

توژی همچنین گفت: در اسرع وقت کمیته ای متشکل از همه طرفهای مسئول تشکیل و از نماینده ی شرکت آب و نیرو، اهالی محل، معتمدین، سازمان آب، فرمانداری و... خواسته می شود که در این جلسه مسئله آوارگان سد گتوند علیا بصورت ریشه ای حل گردد.

علی یوسفی نماینده مردم منطقه آبماهیک در این خصوص به گزارشگر ایبنانیوز گفت: درحالیکه مجموعه استانداری خوزستان و فرمانداری شهرستان لالی تلاش بسیاری در این قضیه نموده اند اما متاسفانه سنگ اندازی برخی مسئولین شرکت آب و نیرو شاغل در سد گتوند علیا موجب طولانی شدن قضایا شده است.

یوسفی با ابراز گلایه از عملکرد اسماعیل جلیلی و سادات ابراهیمی نمایندگان شهرستانهای مسجدسلیمان و گتوند، گفت: متاسفانه نمایندگان مردم منطقه جدیت چندانی در امور آوارگان سد گتوند علیا نشان نمی دهند و به محض انتصاب، بجای پرداختن به موضوعات حیاتی منطقه وقت خود را صرف امور سیاسی می نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: