سادات ابراهیمی : عرضه نان بی‌کیفیت در خوزستان
تاريخ : 26 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرهای مختلف خوزستان مدتهاست که نان باکیفیت نخورده‌اند و مجبور هستند از نان های بی‌کیفیت عرضه شده مصرف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی در خصوص کیفیت پائین نان اظهار کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم اگر مردم خوزستان مجبور نباشند هیچ یک از آنها نان فعلی عرضه شده در نانوایی‌های استان را خریداری نمی‌کردند زیرا واقعا مصرف این نان‌ها عذاب‌آور و آزاردهنده است.

وی ادامه داد: البته برخی نانوایی‌های هستند که نان با کیفیت تحویل مردم می‌دهند اما تعداد آنها بسیار اندک است و در کل وجود آنها رضایت نسبی در استان ایجاد نکرده است. حتی مردم ترجیح می‌دهند که نان خود را از برخی نانوایی های خانگی تامین کنند که البته بهداشت با اینگونه نانوایی‌ها برخورد می‌کند و امکان فعالیت به آنها نمی دهد.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه کفیت پائین نان در استان به دلیل ضعف در ساختارهای نظارتی در این صنف است، عنوان کرد: با در نظر گرفتن این مسئله که استان خوزستان بخش عمده ای از گندم کشور را تامین می‌کند اما به دلیل حیف و میل‌هایی که در این بخش صورت می‌گیرد ما شاهد کیفیت پایین آرد گندم نیز در خوزستان هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در این بخش به دنبال چاره اندیشی باشند، اظهار کرد: مسئولان باید در این بخش به بررسی بپردازند و نانوایان متخلف در استان را شناسایی کنند و با قاطعیت با آنها برخورد شود.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تا هر زمان که ما در حوزه نظارت دارای ضعف باشیم شاهد تولید نان بی کیفیت در استان نیز هستیم.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: تا چه زمان مردم خوزستان باید حسرت نان‌های سایر استان‌ها را بخورند و معمولا در سفر به سایر استانها همواره از وجود نان با کیفیت در سایر استانها با حسرت صحبت می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: