جشن میلاد کریم اهل بیت در گتوند برگزار می‌شود
تاريخ : 25 / 4 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) گتوند از برگزاری جشن باشکوهی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام گتوند باقر ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشن باشکوهی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن، چهارشنبه شب دوم مرداد ماه سال جاری مصادف با 15 رمضان ساعت 22  با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی در محل مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) گتوند با اشاره به اینکه برای برگزاری این جشن از هفته‌های گذشته برنامه‌ریزی شده است، خاطر نشان کرد: در این باره تلاش کرده‌ایم تا این جشن به عنوان محوری‌ترین جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان گتوند باشد.

 وی ادامه داد: این جشن همچون سالیان گذشته با حضور و مشارکت عموم مردم برگزار می‌شود و شامل پخش شیرینی و شربت و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت و برگزاری مسابقات فرهنگی و سخنرانی حجت‌الاسلام ممبینی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی گتوند خواهد بود.

 ابراهیمی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا محتوای این جشن با نیاز جامعه همخوانی داشته باشد، گفت: با توجه به مشارکت گسترده مردم و به ویژه جوانان در این مراسم تلاش شده است تا برای شناخت امام حسن(ع) به نسل جوان تلاشی مضاعف انجام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: