رقابت 13 هزار و 195 نفر در انتخابات شوراها در خوزستان
تاريخ : 22 / 3 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: رقابتی نفس‌گیر بین 13 هزار و 195 نفر افراد تایید صلاحیت شده در این استان وجود دارد.

خبرگزاری فارس: رقابت 13 هزار و 195 نفر در انتخابات شوراها در خوزستان
  • حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: رقابت بین 13 هزار و 195 نفر از افراد تائید صلاحیت شده برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان خوزستان وجود دارد.

    وی در بیان تعداد داوطلبان برای کاندیدای شورای شهر و روستای استان خوزستان افزود: تعداد کل داوطلبان شهری ثبت نام کرده انتخابات شورای شهر در خوزستان 3 هزار و 257 نفر است.

    سادات ابراهیمی با اشاره به این مطلب ادامه داد: از تعداد افراد ثبت نام کرده برای کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر 263 نفر انصراف زده و 305 نفر نیز صلاحیتشان احراز نشده است.

    رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان تصریح کرد: 2 هزار و 689 نفر تائید صلاحیت شدند که در روزهای گذشته 21 نفر دیگر نیز به لیست افراد تائید صلاحیت شده اضافه و به 2 هزار و 710 نفر افزایش یافته است.

    سادات‌ابراهیمی در بیان تعداد افراد ثبت نام کرده برای در انتخابات شورای روستایی افزود: تعداد داوطلبان روستایی ثبت نام کرده  11 هزار و 555 نفر اعلام شده است.

    وی در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد: انصراف زدگان در انتخابات  شورای  روستایی 261 نفر و عدم احراز صلاحیت 309 نفر اعلام شده است.

    رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان بیان کرد: از کل افراد ثبت نام کرده در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستای خوزستان 10 هزار و 485 نفر برای کاندیدای شورای روستایی تائید صلاحیت شدند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: