امام جمعه گتوند: نامزدها از مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنند
تاريخ : 12 / 3 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمدحسین علوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گتوند اظهار کرد: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از به وجود آوردن مسائل حاشیه‌ای اجتناب کنند و تنها در راستای معرفی خود گام بردارند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: دغدغه کاندیدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمینه مطالبات و خواسته‌های به حق مردم باشد و طوری رفتار کنند که برخی احساس نکنند که مسئولیت آنها طعمه‌ای برای رسیدن به منافع مادی و دنیوی است.

علوی اصل همچنین با اشاره به سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب اظهار داشت: در این دو روز که از روزهای یوم‌الله است، دو نعمت بزرگ الهی نصیب ملت ایران شده است که یکی قیام 15 خرداد سال 42 است که ثمره آن انقلاب اسلامی در سال 57 بود و دیگری نعمت وجود با برکت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که در 14 خرداد سال 68 بعد از ارتحال ملکوتی امام راحل توسط مجلس خبرگان رهبری به رهبری انتخاب و ولایت امر مسلمین را به عهده گرفتند.

وی رهبری امام خامنه‌ای را بسیار با درایت خواند و گفت: رهبری با درایت امام خامنه‌ای در سال‌های گذشته ثابت کرده است که در صورت نبود ایشان، انقلاب در برخی تنگناها گرفتار می‌شد.

علوی اصل با اشاره به اینکه باید در راستای گرامیداشت قیام 15 خرداد نیز در جامعه گام‌هایی برداشته شود، گفت: امام خمینی(ره) در سخنرانی‌های زیادی اعلام کردند که باید این روز را گرامیداشت و به این دلیل همه باید تلاش کنیم تا این روز تاثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی گرامی‌داشته شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: