کتابخانه در شهرستان گتوند افتتاح می‌شود
تاريخ : 2 / 3 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند از افتتاح سه کتابخانه عمومی در مناطق محروم شهرستان گتوند تا پیش از ماه مبارک رمضان خبر داد.

 به گزارش سلام گتوند به نقل از باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، هوشنگ محمدپور از توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان و همچنین از عملکرد اداره شهرستان و شهرداران شوراها و دهیارها در پیشبرد توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان به‌خصوص در روستاها تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در این شهرستان روزانه بر تعداد کتابخانه‌های عمومی اضافه می‌شود و این نشان از اتحاد و همبستگی بین مردم، مسئولان و خیرین است که بحث کتاب و مطالعه در گتوند از رونق خاصی برخوردار است.
وی اظهار کرد: از آنجایی که سه کتابخانه در شهرستان در حال راه‌اندازی و نزدیک به افتتاح است لازم می‌بینیم کتابخانه‌های عمومی روستاهای شهرک پنجم، پل پرزین و دشت بزرگ تا قبل ماه مبارک رمضان افتتاح شوند و برای بهره‌برداری در اختیار مردم مشتاق شهرستان گتوند قرار گیرند.
رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی و رئیس نهضت مطالعه مفید شهرستان گتوند افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مسابقه کتابخوانی مکتوب کتاب انتخابات لیله‌القدر نظام اسلامی که گزیده‌ای از آراء و فرمایشات مقام معظم رهبری است را در گتوند برگزار می‌کند که این مسابقه باید با اطلاع رسانی همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان به صورت گسترده در بین عموم مردم و کارمندان برگزار شود.
وی اضافه کرد: همچنین باید همه پرسنل ادارات شهرستان گتوند به عضویت کتابخانه‌های عمومی درآیند و نتیجه کار به فرمانداری گزارش شود.
وی گفت: بحث کتابخانه مرکزی شهرستان که از اهمیت خاصی برای اینجانب برخوردار است توسط فرمانداری و نماینده مردم گتوند در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و امیدواریم به زودی و با همت خیرین این کار به سرانجام برسد.
فرماندار گتوند بیان کرد: با توجه به ایام کنکور و امتحانات سراسری دانش آموزان کتابخانه‌های عمومی شهرستان باید ساعات کار خود را افزایش دهند تا جوانان بتوانند با خیال راحت و آسوده در کتابخانه برای کنکور سراسری آماده شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: