مشارکت مردم در انتخابات از مولفه های اقتدار نظام است
تاريخ : 29 / 2 / 1392برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
گتوند - خبرگزاری مهر: فرماندار گتوند گفت: یکی از مولفه های اقتدار نظام جمهوری اسلامی مشارکت پرشور و باصلابت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ محمدپور صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گتوند اظهار کرد: شرکت در انتخابات کنونی باعث تحقق شعار حماسه سیاسی و سبب مصونیت مملکت در برابر دشمنان نظام می شود و انتخاب فرد اصلح برای مسئولیت سنگین ریاست جمهوری نیاز به بصیرت دارد که البته مردم نیز در این زمینه هوشیار هستند و توطئه های دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

محمدپور با بیان اینکه دشمنان در براندازی نظام در فتنه 88 و جدایی بین مردم و مسئولان در انتخابات 90 شکست خوردند، عنوان کرد: دشمن در انتخابات 92 به این نتیجه رسیده باید گفتمان انقلاب و اسلام را منزوی کرده و دوباره گفتمان سازش و تسلیم را بر مردم تحمیل کرده و با بزرگ کردن مشکلات و سیاه نمایی وضع موجود، مشکلات را برگردن گفتمان انقلاب بیندازند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد توجه دوستان و دشمنان بوده است، افزود: ملت ایران در طول 34 سال گذشته از گردنه های بسیار سختی عبور کرده و مقایسه شرایط امروز با سال 57 نشان می دهد که ملت ایران همواره روبه پیشرفت بوده و دشمنان انقلاب همواره در موضع ضعف و عقب نشینی بوده اند.

محمدپور ادامه داد: مردم همیشه در صحنه گتوند نیز همگام با تمام ملت ایران با حضور در پای صندوق های اخذ رای و شرکت در انتخابات پیش رو یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب خواهند زد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: