امام جمعه گتوند خواستار تشکیل ستاد فعالان قرآنی شد
تاريخ : 28 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

صالح شهر - نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند، ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سید حسین علوی اصل، امام جمعه گتوند و دیگر مسؤولان اجرایی و فرهنگی این شهرستان در محل دفتر امام جمعه گتوند برگزار شد.

در بخش نخست این نشست حجت الاسلام سید حسین علوی اصل، امام جمعه گتوند با بیان این که در جلسات شورای فرهنگ عمومی باید مسایلی مطرح شوند که زیربنای فرهنگ جامعه باشند، اظهار داشت: تبادل نظر درباره دین و معارف اسلامی زیربنای اصلی فرهنگ جامعه اسلامی است.

امام جمعه گتوند با تأکید بر این که دغدغه اصلی در جامعه امروزی نهادینه کردن دین در همه عرصه ها است، ابراز داشت: قرآن کریم بهرتین وسیله در جهت شکوفایی و ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی جامعه است.

حجت الاسلام علوی اصل با بیان این که شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر هر شهر در زمینه فرهنگی و اجتماعی است، بیان داشت: در این زمینه باید از سوی شورای فرهنگ عمومی تصمیمات لازم اتخاذ شود و به دستگاه های مربوطه ابلاغ شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند خواستار تشکیل ستاد فعالان قرآنی در شهرستان گتوند شد و گفت: این ستاد باید زیر نظر شورای فرهنگ عمومی گتوند فعالیت کند تا با تقسیم کار و تدبیر مناسب مسایل و مشکلات مورد نظر در زمینه مباحث و انجمن های قرآنی حل شوند.

گفتنی است، در بخش دیگری از این نشست رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند، رییس اداره تبلیغات اسلامی گتوند و فرماندار گتوند در سخنانی جداگانه به بیان دیدگاه های خود در زمینه مسایل دینی و فرهنگی و فعالیت های قرآنی این شهرستان پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: