انتخاب هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در گتوند
تاريخ : 23 / 2 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
فرماندار گتوند از انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام گتوند به نقل از فارس، هوشنگ محمدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و بعد از صدور ابلاغیه وزارت کشور فعالیت اجرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گتوند نیز آغاز و رسما روند تشکیل این هیئت به صورت کاملا قانونی طی شده است.

وی درباره روند انتخاب این اعضا افزود: در جلسه‌ای که با حضور معتمدان محلی برگزار شده است تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گتوند با رای گیری انتخاب شدند.

فرماندار گتوند با اشاره به ترکیب این هیئت خاطرنشان کرد: هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری حوزه انتخابیه شهرستان گتوند متشکل از 13 نفر است که علاوه بر 9 نفر عضو اصلی؛ فرماندار و دادستان و رئیس اداره ثبت احوال و رئیس دادگستری طبق قانون اعضای اداری هیئت اجرایی را تشکیل می‌دهند.

محمدپور با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی انتخابات پیش رو بسیار مهم است و با حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه سیاسی بزرگی رقم خواهد خورد. 

وی ادامه داد: مردم ایران اسلامی برای خلق حماسه‌ای بزرگ در سال حماسه سیاسی آمادگی کامل دارند و تلاش شده است تا زمینه برای حضور آن‌ها فراهم باشد.

فرماندار گتوند بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات رئیس جمهوری تاکید کرد و گفت: ملت بزرگوار ایران اسلامی در انتخابات آتی با حضور حداکثری خود بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ثابت خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: