ثبت‌نام 14237 داوطلب در شهر و روستاهای خوزستان
تاريخ : 4 / 2 / 1392برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
 
رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان خبر داد
ثبت‌نام 14237 داوطلب در شهر و روستاهای خوزستان

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از ثبت‌نام 14 هزار و 237 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در هفت روز ثبت‌نام در شهرهای خوزستان بیش از 14 هزار و 237 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که انجام مراحل استعلامات چهارگانه این افراد آغاز شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام‌های تفکیکی شهر و روستا در سطح خوزستان افزود: استقبال در روستاها بیش از شهرهای خوزستان بوده است به نحوی که بیش از 75,6 درصد مردم در روستاها و 24,4 درصد در شهرها کاندیدا شده‌اند.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان تصریح کرد: برای شوراهای روستایی خوزستان بیش از 10 هزار و 796 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این میزان 10 هزار و 513 نفر از آن‌ها مرد و مابقی کاندیدای زن است.

سادات ابراهیمی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کاندیداها به پایان رسیده است و قرار است مراحل استعلام آن‌ها از روزهای آینده انجام شود.

وی ادامه داد: افرادی که از نظر مراجع چهارگانه استعلام پاسخ مناسب دریافت کنند، تأیید می‌شوند در غیر این‌صورت رد صلاحیت خواهند شد.

سادات ابراهیمی افزود: تلاش می کنیم شرایط را برای حضور همه سلایق در انتخابات فراهم می‌کنیم تا انتخاباتی پرشور برگزار شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: