بیکاری کارگران سد یکی از معضلات گتوند است
تاريخ : 1 / 2 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
گتوند – خبرگزاری مهر: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تکمیل شدن عملیاتی عمرانی سد و نیروگاه گتوند، بیکاری کارگران این پروژه یکی از معضلات جدی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی عصر شنبه در شورای اداری شهرستان گتوند اظهار کرد: سد و نیروگاه گتوند یکی از پروژه های افتخارآمیز کشور به شمار می رود که به دست نیروهای متخصص ایرانی ساخته شده هم اکنون تکمیل شده و قرار است در چند روز آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

وی افزود: وجود این پروژه بزرگ در شهرستان گتوند باعث اشتغال بسیاری از افراد به خصوص جوانان این منطقه در نقاط مختلف سد و نیروگاه شده بود که هم اکنون با پایان یافتن عملیات عمرانی و اجرایی ساخت سد و نیروگاه، اغلب این کارگران به جرگه بیکاران پیوسته اند.

سادات ابراهیمی ادامه داد: انتظار داریم دولت برای حل این مشکل راهکاری بیندیشد زیرا وجود این همه بیکار در این شهرستان باعث بروز معضلاتی می شود. نماینده مردم گتوند در مجلس عنوان کرد: سد و نیروگاه گتوند مشکلاتی را برای منطقه به وجود آورده است که از جمله آن می توان به تخریب برخی زمین های حاصلخیز کشاورزی اشاره کرد به همین دلیل انتظار می رود مسئولان سد گتوند برای احیای این زمین های حاصلخیز وارد کار شوند.

سادات ابراهیمی همچنین از رئیس سازمان محیط زیست که به عنوان نماینده رئیس جمهور در این جلسه حضور داشت خواست که موضوع آبی کردن زمینهای دیم گتوند را با رئیس جمهور در میان گذاشته و برای این کار اعتباری به شهرستان گتوند اختصاص یابد. وی اظهار کرد: هم اکنون نیمی از زمینهای کشاورزی گتوند به صورت دیم کشت می شوند که به دنبال جذب اعتباری خاص برای آبی کردن آنها هستیم که حضور هیئت دولت در استان خوزستان در قالب چهارمین سفر بهترین فرصت است به شمار می رود تا این معضل برطرف شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: