تاريخ : 1 / 2 / 1392برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
جاده های گتوند نیازمند نگاه ویژه دولت است
گتوند – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان گتوند گفت: جاده های مواصلاتی این شهرستان نیازمند نگاه ویژه دولت برای بهسازی و نوسازی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ محمد پور عصر امروز شنبه در شورای اداری شهرستان گتوند اظهار کرد: شهرستان گتوند 300 شهید در طول جنگ تحمیلی تقدیم کشور کرده و به عبارتی نقش ویژه ای در دفاع از حریم انقلاب و کشور داشته است. وی با اشاره به اینکه شهرستان گتوند محل تولد و دفن قیصر امین پور شاعر پرآوازه کشور است، عنوان کرد: به دلیل وجود چنین شخصیتی در گتوند، این شهرستان می تواند در بخش شعر و فرهنگ و هنر به جایگاه بالاتری در کشور دست پیدا کند.

محمد پور تصریح کرد: کشاورزی، شغل اصلی مردم گتوند به شمار می رود و این شهرستان محصولات متنوعی را هر ساله تولید و در بازارهای کشور عرضه می کند ولی برای گسترش کشاورزی که یک توسعه پایدار به شمار می رود نیازمند اعتبارات دولتی هستیم.

فرماندار گتوند با بیان اینکه یکی از معضلات جدی شهرستان گتوند در بخش راه های موصلاتی این شهرستان دیده می شود، خواستار نگاه ویژه دولت برای حل این مشکل شد. وی افزود: جاده کوشکک و جاده گتوند به دزفول از جمله راه های مشکل دار شهرستان گتوند به شمار می روند که تلفات قابل توجهی در این جاده ها صورت می گیرد به همین دلیل نیاز هست دولت با اختصاص اعتبارات بیشتر، این مشکل شهرستان گتوند را حل کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: