تاريخ : 1 / 2 / 1392برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
گتوند – خبرگزاری مهر: امام جمعه شهرستان گتوند بر راه اندازی حوزه عملیه در این شهرستان برای ترویج بیش از پیش معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین علوی اصل عصر شنبه در شورای اداری شهرستان گتوند اظهار کرد: شهرستان گتوند یکی از شهرهای استان خوزستان است که از مردمی متدین برخوردار بوده ولی نبود یک حوزه علمیه در این شهرستان یک خلاء اساسی فرهنگی به شمار می رود.

وی افزود: انتظار داریم با نگاه خاص مسئولان به این شهر، حوزه علمیه چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان برای جذب افراد مستعد در حوزه دین راه اندازی شوند.

علوی اصل با اشاره به اینکه گتوند 300 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، گفت: این شهر با این جایگاه باید در نگاه دولت نیز مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و مشکلات فعلی آن برای زندگی بهتر مرتفع شود.

امام جمعه گتوند عنوان کرد: باید از دولت بابت انجام سفرهای استانی تشکر کرد زیرا با این کار دولتمردان با حضور در شهرهای مختلف از نزدیک با مشکلات مردم در اقصی نقاط کشور آشنا می شوند.

وی با اشاره به اینکه در این سفرها مصوبات فراوانی برای حل مشکلات مردم به تصویب می رسد، اظهار کرد: البته در این سفرها باید مصوبات تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شوند در غیر اینصورت این مصوبات علاجی برای مشکلات مردم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین سفر هیئت دولت به استان خوزستان فردا یکشنبه آغاز می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: