پروژه بیمارستان شوشتر تعطیل است/ روند کند تکمیل پروژه بیمارستان گتوند
تاريخ : 26 / 1 / 1392برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر پروژه احداث بیمارستان 210 تخته‌خوابه جایگزین بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر متوقف شده و عملیات محوطه‌سازی بیمارستان گتوند نیز متاسفانه بسیار کُند پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: بیمارستان 210 تخته‌خوابه جایگزین بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر متوقف شده است و به مشکلات مالی برخورده است.

 

وی با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکلات این بیمارستان اقدامی عملی شود، تاکید کرد: باید برای رفع مشکلات نقدینگی این بیمارستان اقدامی عملی شود و در این راستا همه مسئولان به‌ویژه شخص وزیر بهداشت و درمان در این باره اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برای این بیمارستان در بودجه جاری کشور اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات نقدینگی دولت در سال‌جاری تذکراتی به وزیر بهداشت در صحن علنی داده شده است و منتظر ترتیب اثر این تذکرات هستیم و از همه ظرفیت‌های نظارتی نماینده برای این مهم استفاده خواهم کرد.

 

*بیمارستان گتوند معطل افتتاح است

 

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیمارستان 32 تخته‌خوابه گتوند در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد و باید در اسرع وقت تکمیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه تجهیزات این بیمارستان خریداری شده است، گفت: تجهیزات این بیمارستان خریداری شده و تنها مشکل آن مسئله محوطه‌سازی است.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در اسرع وقت مشکلات این بیمارستان برطرف شود و برای بهره‌برداری آن سرعت عمل باید همراه شود تا مشکلات مردم در اسرع وقت برطرف شود.

 

این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بیمارستان شوشتر و گتوند هردو مصوبه هیئت دولت را دارند و مشکل خاصی برای احداث آن‌ها وجود ندارد.

 

*شهرهای تازه تاسیس شوشتر مشکلات بهداشتی متعددی دارند

 

سادات ابراهیمی با اشاره به مشکلات موجود در شهرهای تازه تاسیس شوشتر گفت: شهرهای گوریه، شرافت، سماله، سرداران، صالح‌شهر، جنت‌مکان، ترکالکی و... از نظر بهداشتی ارتقا نیافتند.

 

وی با اشاره به اینکه باید در اسرع وقت برای رفع نیاز‌ها در این مناطق اقدامی جدی انجام شود، گفت: باید برای ارتقای خانه‌های بهداشت به مراکز بهداشتی و تجهیز این مراکز اقدام شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: