معرفی فرماندار جدید شهرستان گتوند
تاريخ : 20 / 7 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معرفی فرماندار جدید شهرستان گتوند

 

ظهر دیروز با حضور مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در شهرستان گتوند فرماندار جدید این  شهرستان معرفی شد. مدیر کــل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشــوری استانداری خوزستان ظهـــر امروز در جلسه شـورای اداری شهرستان گتوند که با حضــور کلیه ی مسئولین شهرستان برگذارشد اظهار داشت: خدمت به مــردم  فرصتی است که به عنوان توفیق الهی به دست می‌آید و باید از ان به بهترین وجه ممکن استفاده کرد.

 وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها و کارهایی که دولت در شهرستان گـــتوند انجـــام داده است قابـل تقدیر است و از این نظر باید از تعامل مردم و مسئولین گتوند در جهت پیشبرد پروژه‌هــا قدردانـی کرد.همچنین  این مسئول افــزود: شهرستان گــتوند توانمندی‌هــای زیادی دارد و به این دلیل باید در این راستا کوشید تا  استعدادهای این شهرستان شکوفــا و مسیر تــوسعه را سریع‌تر طـــی کند. در این مراسـم از تلاش‌ها و  زحمات فرماندار اسبق  این شهرستان جناب آقای مهندس امانی پور تقدیــر وجناب آقــای محمدپور اگـــــه  از نیروهای ارزشمند وفعال شهرستان که دارای سابقه ای درخشان در سطوح مختلف مدیریتی  می باشند  به این سمت منصوب شد.

مــردم شریف صالح شهــر به نوبه خود ضمن تبریک به جناب آقای مهندس محمدپور فرماندارجدید شهرستان  گتوند از زحمات و خدمات چندین ساله ی  مهندس امانی پور کمال تشکر و قدردانی را دارند. آرزوی توفیق و سربلندی این دو عزیز و کلیه ی مسئولین را از خداوند سبحان مسئلت داریم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: