آغاز عملیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گتوند
تاريخ : 18 / 7 / 1391برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

معاون فرماندار گتوند خبر داد

آغاز عملیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گتوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند از آغاز قریب‌الوقوع عملیات گازرسانی به واحدهای مسکن مهر گتوند خبر داد و گفت: مقدمات کار برای این پروژه فراهم شده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار داشت: رایزنی‌های لازم برای آغاز پروژه گازرسانی به واحدهای مسکن مهر انجام شده است و در آینده نزدیک شاهد آغاز این پروژه خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت خدمتگزار برای رفع مشکلات مسکن گفت: خوشبختانه در شهرستان گتوند در بخش مسکن مهر بسیار خوب پیشرفت کرده است و به ویژه در بخش خودمالکان، آمار بالای مسکن ساخته شده حاکی از استقبال مردم از تسهیلات مسکن و نیز بیانگر تعهد و تلاش دولت در این بخش است.

نوری‌خواه افزود: اداره برق تا یک‌ماه آینده کار برق رسانی به این واحدها را انجام خواهد داد و سرعت عمل در این باره باید مدنظر مدیران شهرستانی باشد.

معاون فرماندار گتوند تاکید کرد: مشکل بخشی از متقاضیان فاز دوم این پروژه با پیگیری مسئولان در بنیاد مسکن شهرستان گتوند حل شده و فاز سوم این طرح نیز با مسئله معارض مواجه بود، که پیگیر حل مشکل آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان این بازدید، مالکان واحدهای مسکن مهر در صالح شهر از نزدیک و به صورت حضوری با معاون فرماندار شهرستان گتوند و سایر ادارات خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: