يادواره 11 شهيد روحاني شوشتر 8 فروردين برگزار مي شود
تاريخ : 5 / 1 / 1392برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

*فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شوشتر از برگزاري يادواره شهداي روحاني شهرستان شوشتر در تاريخ هشتم فروردين ماه خبر داد و گفت: مقدمات برپايي اين يادواره فراهم شده است.

عبدالهادي حسين زاده در جمع خبرنگاران اظهار كرد: يادواره 11 شهيد روحاني شوشتر در ايام نوروز در اين شهرستان برگزار مي شود.
وي با اشاره به شناسايي شهداي روحاني شهرستان شوشتر افزود: در ايام دفاع مقدس 11 شهيد روحاني در شوشتر به ثبت رسيده است كه اين يادواره براي اين 11 شهيد والامقام برگزار مي شود.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شوشتر با اشاره به نحوه برگزاري اين يادواره خاطرنشان كرد: تلاش كرده ايم تا يادواره شهداي روحاني در سطح شهرستان شوشتر از سطح بالايي برخوردار باشد و به اين دليل آيت الله سيداحمد خاتمي، امام جمعه موقت شهر تهران براي سخنراني در اين يادواره انتخاب شدند و ايشان نيز براي اين مهم قبول زحمت كرده و قرار است به شوشتر سفر كنند.
وي با اشاره به زمان و مكان برگزاري اين يادواره اضافه كرد: اين يادواره قرار است هشتم فروردين ماه رأس ساعت 16 در مقام صاحب الزمان(عج) شهرستان شوشتر برگزار شود.
*برگزاري يادواره شهدا وظيفه است
حسين زاده عنوان كرد: اين مراسم با حضور گسترده مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همراه خواهد بود و مقدمات پذيرايي از اين افراد را درنظر گرفته ايم.
وي در پايان ابراز داشت: برپايي نمايشگاه ها و يادواره هاي شهدا باعث زنده شدن ياد و خاطره اين رشيدان جان بركف و دلاورمردان عرصه دفاع از عزت و انقلاب اسلامي است و به اين دليل برگزاري اين يادواره ها هميشه در دستوركار قرار دارد و سالانه بيش از 45 يادواره شهدا در سطح شهرستان شوشتر برگزار مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: