ˈقیصر امین پورˈ شاعری انقلابی و متعهد بود
تاريخ : 12 / 12 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول- نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره قیصر امین پور گفت: این شخصیت وارسته ، شاعری انقلابی و متعهد بود.

حجت الاسلام ˈ سید محمد سادات ابراهیمی ˈ جمعه شب در حاشیه افتتاح مجتمع فرهنگی ˈقیصر امین پورˈ در گتوند به خبرنگار ایرنا گفت:اشعار قیصر در وصف انقلاب و شهدا برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار باقی خواهد ماند.

وی ، ˈ قیصر امین پور ˈ را شاعر و استادی متواضع خواند و اظهار داشت: این شخصیت وارسته ، سختی های متفاوت و زیادی را در زندگی خود حس کرد.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی خوزستان را مشهد شهیدان و دروازه ورود تشیع به ایران دانست و افزود: وجود آثار تاریخی در جای جای خوزستان نشان از غنای فرهنگی و دانش بالای این خطه دارد.

وی به آثار تاریخی شهرستان گتوند اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از این آثار با توجه به نبود اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان در حال نابودی است.

این نماینده از مسوولان فرهنگی خواستار افزایش فعالیت های فرهنگی در گتوند شد و افزود: با نگاهی به پیشینه تاریخی این شهر می توان از غنای فرهنگی این شهر آگاه و آن را به جهانیان معرفی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: