توجه به بخش کشاورزی بیکاری را ریشه‌کن می‌کند
تاريخ : 24 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به بخش کشاورزی باعث ریشه‌کنی مشکلات در بخش کشاورزی می‌شود.

به گزارش نشریه اینترنتی شاهد صالح شهر به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در مراسم افتتاح پروژه‌های آب و خاک شوشتر اظهار کرد: این پروژه‌ها باعث استفاده بهینه از بخش آب و افزایش تولید در زارعت می‌شود و به این دلیل باید با جدیت در این باره تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در خوزستان باید رونق بگیرد، افزود: باید با رفع موانع موجود در بخش کشاورزی گام‌های بلندی برداشت تا بتوان در راستای کاهش مشکلات بیکاری گام‌هایی برداشت.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه خوزستان نیازمند توجه ویژه در این بخش است، خاطر نشان کرد: پروژه‌های بزرگ آب و خاک در شهرهای خوزستان در حال اجراست و مجلس در تامین اعتبار در بودجه‌های دولت توجه ویژه‌ای به بخش کشاورزی و خوزستان داشته است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی زیادی برای فعالیت در این عرصه دارد، افزود: خوزستان برای فعالیت در این عرصه توانمندی زیادی دارد و به این دلیل باید از همه استعدادهای خوزستان در راستای استفاده بیش از پیش بخش کشاورزی تلاش کنیم.

وی با اشاره به افزایش بهره‌وری نیازمند برنامه‌ریزی دارد، خاطر نشان کرد: فعالیت چشم‌گیر در بخش آب و خاک باعث استفاده بهینه از آب و افزایش تولید می‌شود و در این راستا نیازمند برنامه‌ریزی گسترده هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر در بخش کشاورزی به عنوان قطب در شمال خوزستان شناخته می‌شود و دارای رکورد نخست تولید گندم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: