سادات ابراهیمی : واردات ميوه بايد محدودتر شود
تاريخ : 16 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سيدمحمد سادات ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه هيچ دليل علمي و منطقي براي واردات محصولات کشاورزي وجود ندارد افزود: توليد مرکبات در کشور به اندازه تأمين نياز داخلي است و واردات به ضرر توليدکننده داخلي و به نفع توليدکننده خارجي خواهد بود.

 وي تصريح کرد: ميوه هاي وارداتي از نظر بهداشت و استفاده از مواد شيميايي چندان مورد تأييد نيست و در حالي که محصولات داخلي از نظر بهداشت و سلامت در مقايسه با نوع خارجي مطمئن تر هستند.

 سادات ابراهيمي اظهار داشت: يکي از محوري ترين موضوعات طرح انتزاع وزارت جهاد کشاورزي با وزارت صنايع، تشخيص نياز کشور به ميزان واردات و صادرات خواهد بود.

 عضو هيئت رئيسه کميسيون کشاورزي مجلس تأکيد کرد: لازمه اقتصادي پويا نگاه صادرات محور است و صادرات مي تواند وضعيت کشاورزي را تقويت کرده و در واقع افزايش قيمت ارز توجيه پذير باشد.

 نماينده مردم شوشتر و گتوند افزود: کشاورزان بايد بتوانند توليدي را که با زحمت بدست مي آورند به قيمت متعادل در بازار به فروش برسانند و اين کار نيازمند حمايت دولتمردان است.

 وي با بيان اينکه سال جاري با عنوان سال تولي ملي، حمايت از کار وسرمايه ايراني ازسوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است تأکيد کرد: انتظار مي رود توسعه و حمايت از بخش کشاورزي و کشاورزان با جديت بيشتري تحت شعاع قرار بگيرد و بسياري از برنامه ريزي ها به صورت عملياتي به اجرا در آيد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: