رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان گتوند افتتاح می شود.

به گزارش سلام گتوند مسعود خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این دو کتابخانه که یکی از آنها با نام «کتابخانه نور» روستای پل پرزین با جمعیت یک هزار و 700 نفر و «کتابخانه حکمت» در روستای محمدی با جمعیت سه هزار و 500 نفر است، افزود: کتابخانه حکمت و نور با زیربنای 350 مترمربع و مساحت یک هزار مترمربع از سوی دهیاری های روستاها به اداره کتابخانه های عمومی واگذار شده است.

خلیلی افزود: این بخشها از بخشهای محروم استان به حساب می آیند که در حوزه فرهنگی نیازمند همت و توجه  بیشتر مسئولان را می طلبند.

وی یادآور شد: این دو روستا نیاز مبرمی به کتابخانه داشتند که با همکاری دهیاریهای روستاها، کتابخانه ها همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند افزود: از دیگر فعالیتهای این اداره در دهه مبارک فجر برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیام کوتاه کتابخانه های عمومی و برگزاری جشن انقلاب در کتابخانه های عمومی است.

خلیلی در ادامه گفت: برگزاری همایش شب شعر انقلاب با حضور شاعران برجسته شهرستان با موضوع انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نشست ادبی و نقد و بررسی کتاب نویسندگان بزرگ شهرستان توسط کانون ادبی شهرستان، راه اندازی ایستگاه نقاشی در محل کتابخانه های عمومی با موضوع انقلاب و دهه مبارک فجر نیز در برنامه های این اداره کل است.

به گفته وی در ایام دهه مبارک فجر، کتب مربوط به انقلاب اسلامی و دهه فجر در ویترین کتابخانه های عمومی برای بازدید و استفاده اعضاء قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر، هم اکنون در شهرستان گتوند پنج باب کتابخانه در حال فعالیت هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: