80میلیاردریال تسهیلات به توسعه بخش کشاورزی واشتغال گتوند اختصاص یافت
تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوند، دزفول - فرماندار گتوند از اختصاص 80 میلیارد ریال تسهیلات به توسعه بخش کشاورزی و نیز طرح های اشتغالزای زودبازده این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ˈ هوشنگ محمدپور ˈ در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در سه ماهه گذشته با حضور تعدادی از مدیران کل استانی در گتوند و پیگیری انجام شده هفتاد میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی این شهرستان اختصاص یافت.
وی ابراز امیدواری کرد با جذب این تسهیلات و اجرای طرح های کشاورزی شاهد رونق این بخش در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان کشاورزی و نیز افزایش تولید محصولات در گتوند باشیم.
فرماندار گتوند همچنین از اختصاص 10 میلیارد ریال تسهیلات ویژه مشاغل زود بازده از طریق صندوق مهر امام رضا(ع) به شهرستان گتوند خبر داد و گفت: با جذب این اعتبار ،مشاغل زودبازده و خانگی در سطح شهرستان رونق خواهد گرفت.
وی همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد دولت در این شهرستان گفت: با رویکرد مثبتی که دولت های نهم و دهم به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارند ، فعالیت های بسیار خوبی در این منطقه انجام شده است.
محمدپور همچنین با تاکید بر حضور منظم و موثر روسای ادارات در جلسات افزود: یکی از مشکلات فعلی شهرستان گتوند عدم پیگیری و یا پیگیری ضعیف مصوبات جلسات توسط مسئولان است.
وی تاکید کرد:مسئولان ادارات و نهادها با افزایش فعالیت ها و پیگیری باید تلاش کنند تا مصوبات جلسات اجرایی شود.
فرماندار گتوند به موضوع انتخابات آتی ریاست جمهوری نیز اشاره و تصریح کرد : برگزاری انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست از ورود مستقیم به انتخابات و جانب داری از فرد یا حزب خاص خودداری کنند.
در این جلسه تعدادی از روسای ادارات به ارائه گزارش عملکرد حوزه کاری خود پرداخته و در ادامه مسائل و مشکلات شهرستان گتوند طرح و مورد بررسی قرار گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: