سادات ابراهیمی : حمایتی از بخش کشاورزی انجام نشده است
تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس:

حمایتی از بخش کشاورزی انجام نشده است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایتی جدی از بخش تولید و کشاورزی انجام نشده است و در این حوزه با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در بخش کشاورزی مشکلات زیادی وجود دارد که باید در اسرع وقت برطرف شود و این مشکلات کشاورزان را بسیار ناتوان کرده است.

وی افزود: قیمت نهاده‌های کشاورزی برای مردم مشکل آفریده است و به این دلیل باید کوشید قیمت تمام شده محصولات کشاورزی برای کاهش یابد. وی با اشاره به مشکلاتی که برای کشاورزان به وجود آمده است، تاکید کرد: در شرایط کنونی در بخش کشاورزی از تامین سموم تا تامین بذر دچار مشکل هستیم و کشاورزان با کاهش تولید مواجه شده‌اند.

*کود کشاورزی نایاب شده است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کود کشاورزی در بازار نایاب شده است و به این دلیل باید کوشید تا در اسرع وقت برای کاهش مشکلات در این حوزه تلاش کرد. سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: باید در راستای رفع مشکلات کشاورزی به دلیل وابستگی قوت جامعه به آن تلاش کرد و بحران‌های به وجود آمده در این حوزه را مدیریت کرد. دبیر دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشاورزان در دریافت خسارت‌های خشکسالی، کود، سموم و... دچار مشکل هستند و باید در اسرع وقت برای رفع این مشکلات اقدامی عاجل شود.

*مشکلات بخش کشاورزی به صورت زیربنایی حل شود

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از شرایط موجود و سنتی خارج شد و کشاورزی را به صورت مکانیزه انجام داد. وی خاطر نشان کرد: باید در راستای احداث کانال‌های انتقال آب تا مزارع کشاورزان و آبشاری تحت فشار تلاش کرد و در این راستا نیاز اقدامات عاجل و سریع هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: