درد و دل یک همشهری در باره مشکلات راه و ترابری گتوند
تاريخ : 4 / 11 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همه جای دنیا مانع توی جاده اصلی معنی نمیده بجز گتوند. و همه جا اگر توی جاده اصلی بخواهند مانع بزنند فرعی به اصلی را مانع میزنند بجز گتوند که اینها همه شاهکارهای راهنمایی رانندگی گتوند و راه وترابری هستند.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از سلام گتوند: متن زیر حاوی مطالب و درد دل هایی است که یکی از همشهریان برای ما ارسال کرده اند و بنابر رسالت رسانه ای خود آن را منتشر می کنیم. انتشار این مطالب به معنی تأیید و یا رد این مطالب نیست و مسئولین مربوطه می توانند در این زمینه پاسخگو باشند.

همشهری: همه جای دنیا مانع توی جاده اصلی معنی نمیده بجز گتوند. و همه جا اگر توی جاده اصلی بخواهند مانع بزنند فرعی به اصلی را مانع میزنند بجز گتوند که اینها همه شاهکارهای راهنمایی رانندگی گتوند و راه وترابری هستند. مثلا" در دور برگردان جنت مکان بجای اینکه در قسمت دور برگردان گتوند به جنت مکان مانع بزنند تا خودروهایی که قصد دارند از مسیر فرعی دور برگردان به سمت جنت مکان بروند و وارد جاده اصلی بشوند سرعت خود را به حداقل برسانند. اقایان در جاده اصلی از سه راهی به سمت گتوند مانع زده اند که مطمئن باشید در آینده نزدیک شاهد تصادف خواهیم بود.

بخصوص در ایام نوروز که میهمانان نوروزی با جاده اشنایی ندارند و حتی کسی که با سرعت بالا به مانع برخورد کند ممکن است واژگون شود و باعث مرگ تعدادی هموطن شود و نوروز آنها را عزا کند.

مورد دیگر در ورودی جاده فرعی کوشکک به گتوند در تقاطع جنت مکان است که باید مانع زده میشد ولی در مسیر جاده اصلی سه راهی به گتوند در تقاطع جنت مکان مانع زده اند که از قضا روی پیچ است و کوچکترین چرخشی از طرف راننده باعث تصادف یا واژگونی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان: