سادات ابراهیمی : یک دانشجوی ترم اولی هم می‌داند که سخنان رئیس‌جمهور قابلیت اجرا ندارد

نماینده مردم شوشتر و گتوند افزود: اینکه بخواهیم راه جنگل ها را باز کرده و هر کس داخل آن شود مبحثی است که در دوران قاجار اجرا می شد. مطرح کردن بحث اشتغال زایی با گشودن راه جنگل ها به روی افراد مختلف یک ادعای بی حساب و کتاب است.

این نماینده مجلس در ادامه اشتغال زایی از طریق جنگل ها را امری درست و قابل اجرا دانست و اظهار داشت: استفاده از جنگل به هر نحو ممکن بدون دیدگاه کارشناسی کاری اشتباه است، اما اشتغال زایی از طریق جنگل با استفاده از راه کارهای مناسب امری درست و قابل اجراست.

سادات ابراهیمی همچنین معتقد است اظهارات رئیس جمهور عوام فریبانه بوده و به همین منظور توصیه ای به احمدی نژاد کرد و گفت: بهتر است آقای رئیس جمهور مسائل بخش کشاورزی را با دید تخصصی و علمی نگاه کنند. حفاظت از جنگل ها همواره و در تمام ادوار جزو وظایف دولت ها بوده و این امر به عصر حاضر مربوط نمی شود. بلکه 50 سال پیش نیز به جنگل ها توجه خاصی می کردند و مامورانی برای حفاظت از آن منصوب می شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از انتقادات خود عنوان کرد: یکی دیگر از مسائل مطرح شده در اظهارات رئیس جمهور بحث آب است. آب یکی از مشکلات بسیار جدی امروز دنیاست و در کشور ما نیز چالش های جدی نسبت به کمبود آب وجود دارد. حتی در برخی استان ها نیز زمین ها فرو رفته و حفره های زیر زمینی خشک شده اند.

وی افزود: آب مسئله ای نیست که رئیس جمهور بتواند با دلار و پول آن را حل کند. گرچه راه حل هایی برای رفع مشکل کمبود آب وجود دارد. اما نمی توان اجازه ایجاد چاه برای برای هر فردی صادر کرد تا حفر یک چاه از آب حفره های زیر زمینی استفاده کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: