فرمانده نیروی انتظامی شوشتر : زن مفقود شده در شوشتر دوباره به آغوش خانواده برگشت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : زن مفقود شده که از توابع شوشتر بوده و شایعه شده بود وی ربوده و یا به قتل رسیده است ، پس از یک ماه بی خبری دوباره به آغوش خانواده خود بازگشت .

سرهنگ صادق تاجی پور گفت : این زن با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مقامات قضایی در شوشتر ، بالاخره پس از یک ماه تلاش شبانه روزی ، بار دیگر به همراه فرزند خردسال خود به آغوش خانواده برگشت .

وی افزود : پیش از این در شوشتر شایعه گشته بود که یک زن به همراه فرزند خردسال خود در نزدیکی شوشتر ربوده شده و آدم ربایی صورت گرفته است و پس از مدتی نیز شایعه شده بود که این زن به قتل رسیده است که خوشبختانه هم اکنون به نزد خانواده خود بازگشته است که جا دارد از همکاری مقامات قضایی در شوشتر تقدیر و تشکر نمایم .

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر به خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر از اجرای یک طرح انتظامی خبرداد و گفت : طرح خلع سلاح و یا همان طرح جمع آوری سلاحهای غیر مجاز در شوشتر اجرا گردید .

سرهنگ صادق تاجی پور افزود : در این طرح تعدادی سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط گردید .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر در پایان خاطر نشان نمود : از همه شهروندان درخواست می شود به جهت جلوگیری از حوادث ناگوار در اثر استفاده از این سلاحها ، هرگونه اطلاعاتی در زمینه سلاحهای غیر مجاز در شوشتر و توابع آن در اختیار دارند فورا به اطلاع پلیس برسانند تا اقدامات قانونی صورت گیرد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: