افزایش کانون ‌های فرهنگی هنری گتوند به 27کانون
تاريخ : 24 / 10 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، از افزایش کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان به 27 واحد خبر داد.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از مهر، احمد عبدالهی ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از کانونهای فرهنگی هنری مساجد گتوند، اظهار کرد:در چند ساله اخیر با رویکرد مثبت دولتهای نهم و دهم کانونهای فرهنگی هنری زیادی در سطح مساجد شهرستان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تأسیس کانون ‌های فرهنگی هنری گامی مؤثر در راستای تخصصی کردن فعالیت‌ های هنری و فرهنگی در مساجد است، افزود: در این بخش برنامه ریزی مدون و فعالیتهای مطلوبی صورت گرفته است.
عبداللهی با اشاره به فعالیت 24کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان گتوند، از صدور مجوز سه کانون دیگر خبر داد و گفت: به این ترتیب کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان به 27 کانون افزایش می یابد.
وی به تشریح فعالیتهای این کانونها اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاسهای خوشنویسی، نقاشی، انجمنهای شعر، و کلاسهای مشاوره و عدم اعتیاد از جمله برنامه هایی است که توسط این کانونها برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند اظهار کرد: رونق بخشیدن به فعالیت ‌های فرهنگی و دینی، استعدادیابی فرهنگی میان نیروهای مذهبی و تلاش برای شکوفایی استعدادهای موجود در نهادهای مذهبی به ویژه مساجد از اهداف تاسیس و راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در مساجد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: