تاريخ : 30 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

احمد عبداللهی : جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناخت و تجلیل از فعالان قرآنی و سوق دادن هنرمندان به سقف برنامه‌های معنوی بهمن‌ماه در گتوند برگزار خواهد شد.

به گزارش نشریه صالح شهر به نقل از فارس وی اظهار داشت: در این جشنواره علاقمندان می‌توانند در محورهای حفظ، ترتیل و صوت قرآن در رده‌های سنی مختلف و مقاله و خوشنویسی با موضوع قرآن و نماز ویژه نوجوانان و جوانان و نقاشی با موضوع قرآن و نماز در همه رده‌های سنی شرکت می‌کنند.

 وی با اشاره به شرایط سنی شرکت‌کنندگان اظهار داشت: طبق فراخوان منتشر شده این جشنواره گروه سنی کودکان برای شرکت در جشنواره، 4 تا 9 سال، نوجوانان 10 تا 17 سال و جوانان 18 تا 30 سال اعلام شده است.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و یا ارایه آثار خود تا دوم بهمن ماه 91 به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند مراجعه کنند و داوری این جشنواره در دهه فجر انجام می‌شود.

این جشنواره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری طاهره مسجد صاحب‌الزمان (عج)، انجمن‌های خوشنویسی و هنرهای تجسمی گتوند، امور قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند از برگزاری جشنواره قرآنی گلدسته‌های بهشتی با هدف شناسایی فعالان قرآنی بهمن ‌ماه در این شهرستان خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: