بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین گتوند از دهستان کیارث
تاريخ : 27 / 9 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند و جمعی از مسئولان محلی از روستاهای دهستان کیارث در شمال غربی این شهرستان بازدید کردند.

 به گزارش نشریه صالح شهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،  فرماندار گتوند در این بازدید یکروزه که از روستاهای میان پیلان ، آب تاسوله ، پل پرزین و سلامگاه انجام شد از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستاها قرار گرفت.

هوشنگ محمدپور در این بازدیدها با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و محروم گفت: خوشبختانه در چند ساله اخیر در روستاهای گتوند کارها و خدمات بسیار خوبی انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که نیاز است تا ادارات مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: آبی نمودن زمینهای دیم کشاورزی که در این منطقه وجود دارد مهم ترین مسئله ای است که باید جهاد کشاورزی در این خصوص برنامه ریزی های لازم را انجام دهد و برای تامین آب شرب روستاها و برق و بهسازی نیز علیرغم کارهای بسیار خوبی که انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد که باید ساماندهی و انجام شوند.

فرماندار گتوند اضافه نمود: برای رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان این روستاها ، احداث یک مدرسه شبانه روزی ضروری است ضمن اینکه با توجه به جمعیت منطقه باید در خصوص بهداشت منطقه نیز اقداماتی صورت بگیرد. گفتنی  است در این بازدیدها که با حضور دهیاران و اعضای شوراها همراه بود مشکلاتی از قبیل طرح های هادی ، جاده های روستایی ، برق ، آنتن د هی تلفن همراه ، ماشین آلات جمع آوری زباله ، و سایر مسائل بحث و تبادل نظر شد.     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: