پیکر دوشهید گمنام در دانشکده نفت اهواز تشییع و تدفین می شود
تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اهواز- پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس روز چهارشنبه پنجم صفر همزمان با سالروز شهادت حزن انگیز حضرت رقیه (س) در دانشکده نفت اهواز تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روابط عمومی دانشکده نفت اهواز روز یکشنبه اعلام کرد: این شهدای 19 و 20ساله که در عملیات والفجر 8 به شهادت رسیدند بر دوش دانشجویان، استادان و عموم مردم مومن اهواز تشییع خواهند شد.
همزمان با ورود پیکرهای مطهر این شهدای گمنام به دانسکده نفت اهواز، نماز شهید به امامت حضرت آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز اقامه می شود.
پیکرهای این دوشهید گلگون کفن ساعت 30/8 صبح روز چهارشنبه 29آذرماه از محل گلزار شهدای کوت عبدالله تا دانشکده نفت اهواز بر شانه های شیفتگان ولایت و شهادت تشییع می شود.
بنا به این گزارش مراسم وداع با شهدای گمنام 28آذر ماه ساعت 30/19 با حضور دانشجویان و مردم مومن اهواز در مسجد دانشکده با روایتگری سردار حاج ˈحسین یکتاˈ و سخنرانی حجت الاسلام ˈسیدمحسن شفیعیˈ و مداحی ˈسیدمحسن و سیدهاشم امامˈ برگزار می شود.
در این ارتباط سرهنگ ˈعبدالمجید عقیلی ˈ رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از پنج شهیدی که روز چهارشنبه در اهواز تشییع می شود دو شهید گمنام در محل اداره کل اطلاعات استان خوزستان و دو شهید گمنام دیگر در مقابل مسجد دانشکده نفت اهواز به خاک سپرده می شود.
وی گفت: پیکر شهید ˈداریوش کاه کشˈ با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و خانواده وی احتمال داده می شود در گلزار شهدای اهواز در بهشت آباد به خاک سپرده شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: