امام جمعه وفرماندار دزفول از حضورحماسی مردم در استقبال از ضریح امام حسین(ع) قدردانی کردند

دزفول- امام جمعه و فرماندار دزفول با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی مردم این شهرستان در استقبال از کاروان سفینه النجاه حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) قدردانی کردند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا،در پیام مشترک حجت الاسلام ˈسیدمحمد علی قاضی دزفولیˈ و ˈعبدالرضا احسانی نیاˈ آمده است:حضور باشکوه و با عظمت مردم دزفول در استقبال از ضریح مطهر امام حسین(ع) بار دیگر پیوند ماندگار با پرچمدار سرخ کربلای عشق را به نمایش گذاشت.
در ادامه این پیام آمده است : عاشقان و دل سوختگان حسینی در دزفول بار دیگر با استقبال حماسی خود از کاروان سفینه النجاه ، عشق و محبت دیرینه خود را نسبت به اهل بیت (ع) به اثبات رساندند.
در این پیام تصریح شده، استقبال پرشور و بی نظیر مردم ولایتمدار ، عاشورایی و حسینی دزفول از ضریح مطهر بارگاه سالار شهیدان و سرور آزادگان عالم،حضرت حسین بن علی (ع) بیانگر عمق عشق و علاقه مردم ولایتمدار شهر دارالمومنین دزفول نسبت به ائمه اطهار و امام حسین (ع) است.
در خاتمه این پیام آمده است:اینجانبان به پاس این حضور باشکوه و حماسی مراتب تشکر و امتنان خود را از غیرت دینی و اعتقادی مردم دارالمومنین ابراز داشته و خدا را شاکریم که ما را بر سفره اهل بیت نشاند.
کاروان حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) سه شنبه شب در میان استقبال پر شور ، حماسی و عاشورایی مردم وارد دزفول شده و روز چهارشنبه با بدرقه ای باشکوه و ماندگار این شهر را به مقصد گتوند ترک کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: